Brabantsestraat 16, Rotterdam

Kenmerken

Prijs
€ 250 p.m.
Wijk
Hillesluis
Locatie
winkelcentrum, woonomgeving
Postcode
3074RS Rotterdam
Object type
Kantoorruimte
Bouwjaar
1929
Soort bouw
Bestaande bouw
Oppervlakte
27m²
Oplevering
per direct
Units vanaf
27m²

Download Brochure


  • Omschrijving

    Be­treft:                                         

    In Business Centre Feijenoord zijn diverse kantoorunits beschikbaar, gelegen op de begane grond en 1e verdieping in een voorheen verbouwd schoolgebouw. De kantoorunit heeft een oppervlakte van ca. 27m² en is voorzien van een eigen pantry en toilet. Het Business Center Feijenoord biedt representatieve werkplekken ideaal voor startende en/of kleine ondernemers. Het complex beschikt onder andere over een bemande receptie en een vergaderruimte waarvan de huurders gemeenschappelijk gebruik kunnen maken. Er is fulltime iemand aanwezig die de huurders op diverse vlakken kan faciliteren, zoals het aansluiten van internet en/of telefonie.

     

    Locatie:

    Het Business Center Feijenoord is goed gesitueerd achter de grootste winkelstraat van Rotterdam Zuid, de Boulevard Zuid. Rotterdam Zuid is in de afgelopen jaren flink opgeknapt door de gemeente Rotterdam. Hierdoor heerst er een fijn woon- en werkklimaat met een rustige sfeer.

     

    Bereikbaarheid:

    Per auto is het complex makkelijk bereikbaar via zowel de A15 als de A16, maar ook de Maastunnel en de Erasmusbrug zijn eenvoudig te vinden. Via het openbaar vervoer is het Business Center Feijenoord goed te bereiken. De tramlijnen 20 en 25 stoppen bij halte ‘Beijerlandselaan’, ongeveer 2 minuten loopafstand van het complex.

     

    Oppervlakte / indeling :

    Er zijn op dit moment diverse units beschikbaar ter grootte van ca. 27 m2 kantoorruimte verdeeld over de begane grond en eerste verdieping.

     

    Parkeerplaatsen:                     

    Er is ruim voldoende parkeergelegenheid rondom het complex. Men kan (betaald) parkeren langs de openbare weg. Eventueel kunnen via de Gemeente Rotterdam parkeervergunningen worden aangevraagd.

     

    Voorzieningen:

    Het object is onder andere voorzien van:

                 -     Systeemplafond met verlichtingsarmaturen;

    • Algemene bemande receptie;

                 -     Vergaderruimte;

                 -     Mechanische ventilatie;

                 -     Verwarming d.m.v. radiatoren;

    • Eigen toilet;
    • Eigen pantry;
    • Raambekleding (binnenzijde)
    • Linoleum vloerbedekking;
    • Videofoon;
    • Telefoondienst;
    • Data-/elektrabekabeling en aansluitingen;

     

    Huurprijs:                  

    Kantoorruimte:                                    € 250,-- per maand.

     

    Genoemde bedragen zijn excl. BTW en servicekosten.

     

    Servicekosten:                        

    De servicekosten voor unit A bedragen € 187,-- per maand exclusief BTW, ten behoeve van de navolgende leveringen en diensten:

    • Serviceabonnement, elektriciteitsverbruik, brandstofverbruik, waterverbruik, verbruiksmeting, vastrecht, bediening, verhelpen van storingen, keuringskosten, telefoonkosten e.d. ten behoeve van:
    • luchtbehandelingsinstallatie;
    • centrale verwarmingsinstallatie;
    • warmwaterinstallatie;
    • hydrofoorinstallatie;
    • zwakstroominstallatie;
    • noodstroominstallatie;
    • vuilwaterpomp(en);
    • brandmeldinstallatie;
    • optimaliserings-, signalerings- en bewakingsapparatuur;
    • huistelefooninstallatie;
    • belinstallatie;
    • deuropeners;
    • bliksembeveiligingsinstallatie;
    • brandblusapparatuur (en de vullingen);
    • installatie voor automatische deurmechanismen;
    • overige installaties en apparatuur;
    • Levering ten behoeve van eigen gebruik van huurder van water, gas en elektriciteit, daaronder begrepen de kosten van meterhuur.
    • Schoonmaken en/of vegen van schoorsteen en ventilatiekanalen, ketels en branders.
    • Leveren van materialen, waaronder chemicaliën, ten behoeve van de luchtbehandelingsinstallatie.
    • Instandhouding gemeenschappelijke verlichting, daaronder begrepen de kosten van armaturen, buizen en lampen.
    • Glasverzekering van alle beglazing en kozijnen aan de buitenzijde van het gehuurde en van de gemeenschappelijke ruimten.
    • Wassen van de ruiten en kozijnen van de algemene/gemeenschappelijke en dienstruimten aan de binnen- en buitenzijde.
    • Wassen van de ruiten en kozijnen van het gehuurde aan de buitenzijde.
    • Vuilafvoer en alles wat daarvoor nodig is (containerhuur, gemeentelijke heffingen).
    • Onderhoud van tuinen.
    • Ongediertebestrijding.
    • Schoonhouden van de algemene/gemeenschappelijke ruimten en dienstruimten, algemene terreinen, parkeerruimten, wegen etc.,
    • Abonnement van handdoekautomaten, zeepautomaten e.d.
    • Onderhoud en vervanging van de plantenbakken en van meubilair en stoffering in de algemene/gemeenschappelijke ruimten en dienstruimten.
    • Huisbewaarder(s), portier(s), bewaker(s), andere functionarissen die diensten verrichten ten behoeve van het gebouw/complex waarvan het gehuurde deel uitmaakt (inclusief telefoonkosten e.d.).

     

    Huurtermijn                                

    1 jaar + aansluitende verlengingsperiode van telkens 1 jaar.

     

    Huurbetalingen:                       

    Per maand vooruit te voldoen.

     

    Huurprijs indexering:              

    Jaarlijks, voor het eerst één jaar na huuringangsdatum, op basis van de wijziging van het maandprijsindexcijfer volgens de consumentenprijsindex (CPI), reeks “CPI-Alle Huishoudens” Laag (2015=100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor Statistiek (CBS).

     

    Omzetbelasting:                        

    Verhuurder wenst te opteren voor BTW-belaste huur en verhuur. In geval huurder de BTW niet kan verrekenen zal de huurprijs in overleg met huurder worden verhoogd ter compensatie van de gevolgen van het vervallen van de mogelijkheid om te opteren voor BTW-belaste huur.

     

    Bankgarantie:                     

    Huurder dient bij ondertekening van de huurovereenkomst een bankgarantie dan wel een waarborgsom af te geven ter grootte van drie maanden bruto huurverplichting, d.w.z. 3 maanden huur te vermeerderen met servicekosten en de BTW over beiden.

     

    Huurovereenkomst:                

    Conform standaard ROZ-model kantoorruimte en andere bedrijfsruimte in de zin van artikel 7:230a BW (versie januari 2015).

     

  • Locatie

    [ { "address": "Brabantsestraat 16", "zipCode": "3074RS", "city": "Rotterdam", "lat": 51.8955652, "lng": 4.511528, "heading": 0, "pitch": 0 } ]
  • Kenmerken

    Overdracht

    Prijs
    € 250 p.m.
    Servicekosten
    € 187
    Status
    Beschikbaar
    Oplevering
    per direct

    Bouw

    Object type
    Kantoorruimte
    Soort bouw
    Bestaande bouw
    Bouwjaar
    1929
    Onderhoud binnen
    Goed

    Oppervlakten

    Totaaloppervlakte
    27m²
    Units vanaf
    27m²

    Omgeving

    Ligging
    winkelcentrum, woonomgeving
  • Documenten

  • Reageer

    Uw bericht is naar ons verzonden. Wij nemen zo snel mogelijk contact met u op.

    Er is iets mis gegaan met het versturen van het formulier.
    Controleer of u alle velden (goed) heeft ingevoerd en probeer het nog een keer.

    Hoe veel is ?  

Vergelijkbare objecten

Parklaan 8
3016 BB Rotterdam
Op aanvraag
Kantoorruimte 600m²
Heemraadssingel 167
3022 CG Rotterdam
€ 200
Kantoorruimte 330m²