Wijnhaven 64, Rotterdam

Kenmerken

Wijk
Stadsdriehoek
Postcode
3011 WS Rotterdam
Object type
Kantoorruimte
Soort bouw
Bestaande bouw
Oppervlakte
258m²
Units vanaf
258m²
Verdiepingen
6

Download Brochure


Omschrijving

Betreft
Turn-key kantoorruimte op de 6e verdieping van het Multi tenant kantoorgebouw aan de Wijnhaven 36-94 te Rotterdam. Totaal is er circa 258 m2 kantoorruimte beschikbaar.

Het gaat om een zelfstandige kantoorruimte met eigen voorzieningen zoals toiletgroepen en pantryfaciliteit.

Het kantoor aan de Wijnhaven 64 - 78 is gelegen in het midden aan de voorzijde van het gebouw, hierdoor is het kantoor aan weerszijden toegankelijk via beiden entrees op de begane grond.

Onder het gebouw zijn desgewenst nog enkele archiefruimten beschikbaar.


Oppervlakte/indeling
6e verdieping: 258 m2 kantoorruimte


Parkeren
Langs de openbare weg


Locatie/bereikbaarheid
Het kantoorgebouw is gelegen op het Wijnhaveneiland in het centrum van Rotterdam en is ingesloten tussen de Oude Haven, Blaak, Leuvehaven en Boompjes.

Het Wijnhaveneiland is enorm in ontwikkeling en word hierdoor gezien als een van de meest kansrijke gebieden binnen het centrum. De directe omgeving is de afgelopen jaren opgewaardeerd naar een levendige woon-werkomgeving. Onder meer door grootschalige projecten als The Red Apple en de Waterstadtoren evenals horeca in de nabije omgeving. De komende jaren zal het Wijnhaveneiland verder transformeren naar een verdicht gebied met een gemengd binnenstedelijke programma.

Het Wijnhaveneiland valt in de hoogbouwzone, waardoor er de afgelopen jaren in de directe omgeving diverse grootschalige ontwikkelingen gerealiseerd zijn zoals Up:town (107 meter hoog, 175 appartementen en commerciële ruimten), Bright (70 meter hoog, 120 appartementen en commerciële ruimten), The Terraced Tower (110 meter hoog, 344 appartementen en commerciële ruimten) en The Muse (74 meter hoog, 94 appartementen en commerciële ruimten).

Opleveringsniveau
Het object wordt leeg en ontruimd in de huidige staat opgeleverd en is onder andere voorzien van de
navolgende zaken:
 
- Aanwezige pantryvoorziening*;
- Aanwezige toiletgroepen;
- Aanwezige radiatoren (stadsverwarming);
- Systeemplafonds inclusief verlichtingsarmaturen;
- Brandmeldinstallatie;
- Kabelgoten voorzien van WCD’s;
- Aanwezige databekabeling*.
- Aanwezige vloerafwerking*;
- Aanwezige scheidingswanden*.

De met een “*” aangemerkte voorzieningen worden in de huidige staat aan huurder ter beschikking gesteld, maar maken expliciet geen onderdeel uit van het gehuurde.


Een voorschotbedrag van € 15,00 per m2 per jaar excl. BTW ten behoeve van de navolgende leveringen/diensten:

- onderhoud, herstel, periodieke controle en/of keuringen binnenlift;
- onderhoud, herstel, periodieke controle en/of keuringen verwarmingsinstallatie van het gehuurde en algemene ruimte;
- onderhoud, herstel, periodieke controle en/of keuringen koelinstallatie van de algemene ruimte;
- onderhoud, herstel, periodieke controle en/of keuringen koelinstallatie van het gehuurde, voor zover gehuurde hierop is
aangesloten (niet airco unit);
- onderhoud, herstel, periodieke controle en/of keuringen hydrofoorinstallatie;
- onderhoud, herstel, periodieke controle en/of keuringen stroom- en verlichtingsinstallatie algemene ruimte;
- onderhoud, herstel, periodieke controle en/of keuringen brandpreventie;
- onderhoud, herstel, periodieke controle en/of keuringen overige technische installaties;
- voorzieningen en ruimtes behorend tot het gehuurde of het complex van het complex van gebouwen waarvan het
gehuurde deel uitmaakt;
- schoonmaak algemene ruimte;
- levering nutsvoorzieningen algemene ruimte en installaties;
- glasverzekering algemene ruimte;
- glazenbewassing buitenzijde gehuurde en algemene ruimte;
- glazenbewassing binnenzijde algemene ruimte;
- vuilafvoer;
- volgens algemene bepalingen 11.10 voor rekening van huurder komende zaken welke door verhuurder worden verricht
waarbij verhuurder deze niet op een andere manier aan huurder doorbelast;
- volgens algemene bepalingen 20.1 voor rekening van huurder komende lasten, rechten of belastingen welke bij
verhuurder worden geïnd, waarbij verhuurder deze niet op een andere manier aan huurder doorbelast;
- 5% administratiekosten over de servicekosten.

Wel dient de huurder een eigen overeenkomst met een NUTS leverancier te sluiten voor het leveren en verbruik van elektra.

Huurperiode
5 (vijf) jaar met verlengingsperiode(n) van telkens 5 jaar. Afwijkende huurperioden zijn bespreekbaar tegen nader te bepalen condities.


Huurprijs
€ 110,-- per m2 per jaar exclusief BTW en servicekosten.

Huurbetalingen
Per maand vooruit te voldoen

Huurovereenkomst
Op basis van de standaard huurovereenkomst op basis van het ROZ-model Kantoorruimte en overige bedrijfsruimte in de zin van 7:230 BW.

Huurprijsindexering
Jaarlijks voor het eerst 1 jaar na huuringangsdatum, op basis van de consumentenprijsindex (CPI), reeks “CPI-Alle huishoudens – laag (2015=100).


BTW
Verhuurder wenst te opteren voor een met BTW belaste verhuur. Dit betekend dat er BTW over de huurprijs in rekening wordt gebracht. Indien een met BTW belaste verhuur niet mogelijk is zal de huurprijs worden verhoogd met een nader te bepalen bedrag. Over de servicekosten is ten alle tijden BTW verschuldigd.

Waarborgsom/bankgarantie
Een waarborgsom of bankgarantie gelijk aan 3 maanden bruto huurverplichting (huur + servicekosten te vermeerderen met BTW).


Beschikbaar
Per direct

Kenmerken

Overdracht

Servicekosten
€ 15
Status
Verhuurd

Bouw

Object type
Kantoorruimte
Soort bouw
Bestaande bouw

Oppervlakten

Totaaloppervlakte
258m²
Units vanaf
258m²

Indeling

Verdiepingen
6
Voorzieningen
Systeemplafond, Toilet, Pantry, Verwarming

Documenten

Locatie

[ { "lat": 51.917045, "lng": 4.4867962, "heading": 0, "pitch": 0 } ]

Reageer

Uw bericht is naar ons verzonden. Wij nemen zo snel mogelijk contact met u op.

Er is iets mis gegaan met het versturen van het formulier.
Controleer of u alle velden (goed) heeft ingevoerd en probeer het nog een keer.

recaptcha
reCAPTCHA
PrivacyTerms